Super Heavy Duty Oil Stabilizer 32 oz (945 ml)
- Dodaj recenzję: (Zobacz recenzje)
- Kod: PSL13032
- Producent: Prolong
- Dostępność: Jest (79 szt.)
-
- szt.
- 110,00 zł
Super Heavy Duty Oil Stabilizer
Dodatek do olejów. Stosowany do silników, manualnych skrzyń biegów, mostów, wszelkiego rodzaju przekładni – przywraca im sprawność i zapewnia dalsze niezawodne działanie. Według oceny naszej i naszych klientów, jest to najlepszy preparat produkowany przez Firmę GoldenWest z U.S.A. Kiedy jesteśmy przekonani, że już nic nie pomoże w uratowaniu naszego pojazdu – pojawia się on – „OIL STABILIZER”!!!
„Super Heavy Duty Oil Stabilizer” to środek oparty na zaawansowanej i unikalnej technologii smarowania, wykorzystujący w działaniu opatentowaną formułę Prolong AFMT ™ (Anti-Friction Metal Treatment). „Super Heavy Duty Oil Stabilizer” pomoże rozwiązać problemy wszędzie tam, gdzie potrzebne jest prawidłowe i efektywne smarowanie. Gdzie czas, niekiedy niewłaściwa eksploatacja doprowadziły do przyśpieszonego zużycia części metalowych naszego pojazdu. Oleje silnikowe i przekładniowe oferowane na rynku oraz inne stabilizatory oleju ze względów ekonomicznych mogą nie zawierać wszystkich niezbędnych dodatków smarnych, przeciwstukowych, przeciwutleniaczy i innych. Wszechobecna konkurencja, ciągła walka o Klienta, obniżanie cen oleju, często sprawiają, że składniki ochronne znajdą się w oleju w nienależytych proporcjach lub tylko w śladowych ilościach. Wtedy nasz silnik, skrzynia biegów, czy inne podzespoły zostają pozbawione należytej ochrony. W wielu przypadkach za oszczędności na olejach i smarach zapłacimy w przyszłości karę w postaci drogich napraw. Co zatem robić, aby jak najdłużej cieszyć się bezawaryjnością naszego pojazdu? Najprościej samemu zadbać, aby olej wlewany do naszego silnika miał wszelkie dodatki chroniące go przed zużyciem i uszkodzeniem. Do tego celu zostały stworzone dodatki „Prolong”. O ile do nowych i lekko wysłużonych silników stosujemy preparat „Engine Treatment”, to do starych, mocno wysłużonych i wyeksploatowanych jednostek najlepiej nadaje się „Oil Stabilizer”. Stosujemy go do ochrony wszelkiego rodzaju silników, a także ręcznych skrzyń biegów, mostów i wszelkiego typu przekładni. Nie należy go stosować jedynie w automatycznych skrzyniach biegów. Zawarte w produkcie dodatki zapewniają całkowicie bezpieczne i optymalne smarowanie części metalowych. Produkt ten pozycjonuje nas wyżej w skuteczności działania od innych konkurentów. „Oil Stabilizer” wielokrotnie przywracał do życia silniki, skrzynie biegów, przekładnie skazane na złomowanie.
Poprzez „Oil Stabilizer” dodajemy substancji smarnych w prawidłowej ilości i składzie. Preparat wygładza metalowe powierzchnie trące, oraz uzupełnia ich mikro uszkodzenia. Wycisza pracę silnika, skrzyni biegów, mostów i przekładni. Eliminuje suchy start silnika. Chroni turbosprężarki przed przegrzaniem. Zmniejsza spalanie oleju - uszczelnia zużyte cylindry i prowadnice zaworowe do spowolnienia zużycia oleju. Zatrzymuje wycieki oleju - przywraca uszczelkom ich elastyczność i prawidłowe działanie w ochronie przed wyciekami oleju. Zmniejsza oddymianie - spowalnia „blow-by” w celu zmniejszenia emisji spalin i zanieczyszczeń. Uszczelnia przestrzeń wokół pierścieni tłokowych, by przywrócić prawidłową kompresję. Chroni części metalowe przed korozją. Pomaga zapobiegać w odkładaniu osadów i laków. Ekstremalnie redukuje nacisk na tarcie i ciepło tak, że części metalowe nie przegrzewają się. Przeciwutleniacze zawarte w preparacie pomagają zwolnić podział i rozpad oleju oraz utrzymują go dłużej w stanie czystym. Zapewniają prawidłowe smarowanie przez cały czas pracy oleju. Stabilizuje lepkość - pomaga utrzymać lepkość oleju zarówno na gorąco jak i zimno. Dzięki specjalnym dodatkom zawartym w preparacie (skład i stężenie chronione tajemnicą producenta) opartym na formule AFMT, otrzymujemy dodatkową i zwiększoną ochronę silnika, skrzyń biegów, mostów i przekładni, których nie gwarantują nam nawet oleje najbardziej renomowanych producentów na świecie.
Stosowanie Stabilizatora nie zwalnia użytkownika od przestrzegania zasad producenta pojazdu co do częstotliwości wymian oleju i zastosowania typu i klasy oleju. Efektywny w silnikach benzynowych, zasilanych gazem i silnikach Diesla. Kompatybilny z olejami silnikowymi i przekładniowymi zarówno mineralnymi jak i syntetycznymi.
Jak korzystać?
Dodaj do oleju w następujący sposób:
- Silniki benzynowe – zastosować preparat w ilości 20% (1 litr stabilizatora zmieszać z 4 litrami oleju). Dla mocno zużytych silników, należy użyć stężenia 40% (2 litry stabilizatora zmieszać z 3 litrami oleju.)
- Silniki wysokoprężne (samochody osobowe, samochody ciężarowe, ciągniki i maszyny rolnicze, motorówki i statki morskie) - 20% objętości.
- Tylko ręczne (manualne) skrzynie biegów, mechanizmy różnicowe i mosty - 20% objętości.
- Motocykle, sprężarki powietrza, kosiarki do trawy, itp. - 20% objętości.
- Aby zapewnić maksymalną ochronę i wydajność, zalecamy dodanie „Super Heavy Duty Oil Stabilizer” przy każdej wymianie oleju. Nie stosować w automatycznych skrzyniach biegów.
Dostępne opakowania:
- Występuje w opakowaniu 32 oz. (32 uncje), tj. ok. 945 ml.
- Występuje w opakowaniu 1 galon amerykański, tj. ok. 3,78 litra.
- Występuje w opakowaniu 5 galonów amerykańskich, tj. ok. 18,9 litra.