Regulamin

Regulamin sklepu internetowego


  1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług i korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem internetowym www.stanczyk.pl.

  2. Sklep internetowy, działający pod adresem www.stanczyk.pl, jest zarządzany i prowadzony przez P.H."STAŃCZYK" nr NIP 829-000-38-08, nr Regon 005268180, z siedzibą w Zduńskiej Woli przy ul. Plac Wolności 24/1.

  3. Kontakt ze Sklepem internetowym jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00. pod numerem telefonu
    601 13 13 13, pod adresem e-mail: sklep@worldcom.com.pl.

  4. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Ustawy o ochronie danych osobowych.

  5. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

  6. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.stanczyk.pl
    Zaraz po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.

  7. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:

    W przypadku pierwszych składanych w naszym sklepie zamówień płatnych przy odbiorze i przelewem - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Realizację kolejnych zamówień rozpoczynamy natychmiast po ich otrzymaniu.

  8. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

  9. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

  10. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

  11. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury lub paragonu.
    Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.
    Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem pod adresem sklep@worldcom.com.pl.

  12. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
    Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach towarów proporcjonalnie do ich wartości. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

  13. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

  14. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.
    Przesyłki dostarcza:
    Siódemka - przesyłka kurierska, czas dostawy 1 dzień roboczy.

  15. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    1. Przy odbiorze: należność pobiera kurier.

    2. Przelewem bankowym na konto sklepu.
  16. Nie realizujemy wysyłek zagranicznych.

  17. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

  18. Prawo do odstąpienia od umowy
    1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony.

    2. Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.

    3. Zakupione towary odesłane w nie oryginalnym opakowaniu, będą zwrócone nadawcy na jego koszt.

    4. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim dowodem zakupu (Paragon – oryginał, Faktura – kserokopia) z wypełnionym Formularzem Zwrotu na adres: ul. Rypułtowicka 44; 95-200 Pabianice.

    5. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.
      W przypadku zakupu towaru na paragon pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta w formularzu zwrotu.

      W przypadku zakupu towaru na fakturę, zostanie do klienta wysłana korekta faktury (oryginał i kopia) kopię korekty należy podpisać i odesłać z powrotem na nasz adres. Po otrzymaniu podpisanej kopii korekty faktury, zostanie wykonane polecenie zwrotu pieniędzy na konto bankowe wskazane przez klienta w formularzu zwrotu.

    6. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

    7. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.

  19. Reklamacje
    1. Klient składając reklamację towaru zakupionego w naszej firmie ma prawo skorzystać z wszelkich przepisów prawnych obowiązujących na terenie RP (m. in. z ustawy z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta").

    2. Konsument może żądać naprawy towaru lub wymiany, a jeżeli jest to niemożliwe np. z powodu nadmiernych kosztów - obniżenia ceny towaru lub odstąpienia od umowy (zwrot kwoty zakupu).

    3. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).

    4. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową pod adres: ul. Rypułtowicka 44; 95-200 Pabianice.

    5. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

    6. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę z wypełnionym Formularzem Reklamacyjnym.

    7. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.

    8. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.
  20. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a P.H."Stańczyk". Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką faktury VAT lub paragonu.

  21. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

  22. Rozpatrywaniem sporów wynikających z umowy sprzedaży zajmują się właściwe sady powszechne.

Ochrona danych

Podanie przez klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednak nie podanie tych danych powoduje brak możliwości realizacji zamówienia. Wszystkie dane przesyłane przez klienta do naszej firmy są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku "o ochronie danych osobowych" (Dz. U. z 1997 nr 133, poz. 883). Dane gromadzone przez naszą firmę są wykorzystywane jedynie w celu i zakresie koniecznym do realizacji zamówienia (tj. dla dostarczenia klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń) oraz w celach marketingowych naszej firmy i nie będą udostępniane firmom i osobom trzecim. Gwarantujemy także, iż bez Państwa zgody nie będziemy wysyłać żadnych materiałów marketingowych drogą elektroniczną zgodnie z ustawą "o świadczeniu usług drogą elektroniczną" z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).

Dane będą przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w ww. ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych. Klient ma prawo swobodnego dostępu (wglądu) do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i ich usunięcia z bazy danych, co należy zgłosić do administratora danych, w formie pisemnej.

Każda wiadomość reklamowo-promocyjna przesyłana przez naszą firmę do klienta, posiada jasną instrukcję jak można zrezygnować z jej otrzymywania.

Klient ma prawo podczas składania zamówienia nie wyrazić zgody na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu transakcji. W takim wypadku dane zostaną usunięte z naszej bazy nie później niż 12 miesięcy od daty złożenia zamówienia i będą w tym czasie wykorzystywane wyłącznie do działań związanych z jego prawidłową realizacją.

Administratorem danych, dokonującym ich przetwarzania jest firma P.H."STAŃCZYK" nr NIP 829-000-38-08, nr Regon 005268180, z siedzibą w Zduńskiej Woli przy ul. Plac Wolności 24/1.