Kategorie

Promocja!

Świece zapłonowe do LPG
PROMOCJA ŚWIEC DO GAZU TRWA DO KOŃCA MIESIĄCA

  ZAPRASZAMY NA ZAKUPY !

Pomoc

Jeśli potrzebujesz pomocy
w doborze części, zadzwoń
do nas a otrzymasz fachową
poradę: 601 13 13 13

Z4: Ekonomiczny zestaw do silników Diesla (Olej, Paliwo)

Producent: Prolong
Kod producenta: prolong4
Dostępność:
Zapytaj o dostępność
 (8 szt.)
szt.
Cena netto: 162,60 zł 264,00 zł200,00 zł

Zestaw nr 4: Engine Treatment Booster + Diesel Fuel Treatment + Diesel Injector Cleaner

Kupując w zestawie oszczędzasz 64 zł!

Engine Treatment Booster 8 oz (236 ml)

„Engine Treatment” to flagowy produkt Firmy „GoldenWest” z U.S.A. dystrybutora produktów „Prolong”. Stosowanie go umożliwia uzyskanie WIECZYSTEJ GWARANCJI NA SILNIK*. Jedyny i niedościgniony produkt, który zabezpiecza skutecznie silniki przed przedwczesnym zużyciem, przywraca starym i wyeksploatowanym silnikom ich drugą młodość. Jego wyjątkowe działanie oparte jest na opatentowanej formule AFMT™ (Anti-Friction Metal Treatment), co możemy rozumieć jako „ochronę metalu w wyniku chemiczno-molekularnej obróbki”. Receptura i skład chemiczny preparatu są opatentowane, a niektóre dodatki zawarte w preparacie objęte są tajemnicą. Produkt skuteczny w działaniu we wszystkich silnikach – zasilanych benzyną, olejem napędowym i LPG. Można go zastosować w silnikach nowych, starych i mocno wyeksploatowanych. Preparat możemy zastosować w dowolnym momencie wlewając go do układu olejowego silnika. Najlepiej i najefektywniej jednak preparat zastosować w czasie wymiany oleju na nowy. Preparat po wlaniu do skrzyni korbowej i uruchomieniu silnika jest rozprowadzany po wszystkich metalowych częściach silnika. Działanie preparatu oparte jest na zasadzie przyciągania i łączenia się z powierzchniami metalowymi z którymi ma styczność. W efekcie związki chemiczne zawarte w preparacie „Prolong” posiadające ładunek dodatni, zaczynają przylegać i reagować z powierzchniami metalowymi silnika, które mają ładunek ujemny. W wyniku procesu łączenia na powierzchniach metalowych silnika powstają chemiczno molekularne wiązania, które powodują, że nasz preparat zawsze przylega do wszystkich metalowych części silnika. Ciągłe przyleganie oleju wraz z zawartym w nim preparatem „Prolong” do powierzchni metalowych silnika, zapewnia nam jego ochronę przed zużyciem. Zostaje praktycznie całkowicie wyeliminowany „suchy start” silnika – proces, który w największym stopniu niszczy silnik. Największe zniszczenia silnika następują podczas jego uruchamiania i w czasie jego pierwszych kilkunastu czy nawet kilkudziesięciu sekund pracy. W przypadku kiedy silnik chroniony jest tylko przez sam olej, to przez jakiś czas od uruchomienia pracuje on na sucho bez smarowania. Mija kilka chwil od uruchomienia silnika zanim olej z miski olejowej uzyska odpowiednie ciśnienie i dotrze do wszystkich części naszego silnika. Dochodzi wtedy do największego zużycia powierzchni trących w silnikach. Dzięki preparatowi „Prolong” silnik przy uruchamianiu już od samego początku jest chroniony. Ponadto dzięki „Prolong” zostaje ekstremalnie obniżone tarcie i temperatura pracy silnika – są to dwaj najwięksi wrogowie silnika. Ułatwia rozruch silnika w bardzo niskich i wysokich temperaturach oraz po długim postoju. Preparat wygładza i uzupełnia mikro uszkodzenia na powierzchniach metalowych trących o siebie elementów. Przywraca i wyrównuje kompresję w cylindrach. Wycisza pracę silnika. Chroni silnik w sytuacji krytycznej - przy nagłej utracie oleju lub płynu chłodzącego. Zastosowanie preparatu „Prolong” przekłada się na zmniejszenie zużycia paliwa i zwiększenie żywotności silnika. Zaleca się stosowanie preparatu „Prolong” przy każdej wymianie oleju na nowy. Nasz produkt nie zawiera żadnych cząstek stałych, takich jak: teflon PTFE, żywic, "molys", cynku, miedzi i grafitu.

Jak korzystać?

„Prolong Engine Treatment” i „Prolong Engine Treatment Booster” są preparatami szybkimi i łatwymi w obsłudze. Wystarczy wlać je bezpośrednio do skrzyni korbowej silnika. Przy pierwszym użyciu preparatu „Prolong” do silnika o pojemności oleju od 4 do 6 litrów, stosujemy preparat „Engine Treatment”. Preparat występuje w opakowaniu 12 oz. (12 uncji – ok. 354 ml.). Wlewamy całą zawartość opakowania 12 uncji „Engine Treatment” do silnika. Można to zrobić w dowolnym czasie eksploatacji samochodu, a najczęściej stosuje się przy wymianie oleju na nowy. Przy następnej wymianie oleju (zazwyczaj co 10.000 km. lub tak jak zaleca producent samochodu) można zastosować preparat „Engine Treatment Booster”. Preparat występuje w opakowani 8 oz. (8 uncji – ok. 236 ml.). Jest to dokładnie ten sam preparat, zapakowany w mniejsze opakowanie dla obniżenia kosztów zakupu. Zastosowanie mniejszej ilości preparatu na kolejne wlania spowodowana jest tym, że pewna ilość preparatu po pierwszym zastosowaniu, zawsze pozostaje na powierzchniach metalowych silnika i kolejne dawki preparatu mogą być zmniejszone. Zaleca się, aby „Booster” był stosowany przy każdej zmianie oleju na nowy (raz na sześć miesięcy albo co 10.000 km.). Stosowanie preparatów „Prolong” nie zwalnia Państwa z przestrzegania warunków obsługi samochodów określonych przez producentów samochodów.
W silnikach, w których pojemność układu olejowego jest większa od standardowego (samochody o dużej pojemności skokowej, samochody ciężarowe, autobusy, maszyny budowlane, agregaty itp.) stosujemy preparat „Prolong” w ilości 5-10% całej pojemności układu olejowego.

Dostępne opakowania:

  • 8 uncji – 236 ml. (pod nazwą „Engine Treatment Booster”).
  • 12 uncji – 354 ml. (pod nazwą “Engine Treatmant”).
  • 32 uncje – 945 ml. (pod nazwą “Engine Treatmant”).
  • 1 galon – 3,78 l. (pod nazwą “Engine Treatmant”).
  • 5 galonów – 18,9 l. (pod nazwą “Engine Treatmant”).

*Opcja wieczystej gwarancji na silnik dostępna jest tylko w U.S.A.

Fast Fuel™ Diesel Fuel Treatment 12 oz (354 ml)

„Prolong Super Duty Diesel Fuel Treatment” zawiera najlepsze detergenty do czyszczenia wtryskiwaczy i całego układu paliwowego. Zapewnia również ochronę przed korozją, zmniejsza wydzielanie czarnego dymu z układu wydechowego i pomaga zmniejszyć wydzielanie szlamu, przyczyniając się do poprawy osiągów silnika i oszczędności w zużyciu paliwa. Zwiększone ilości środków smarnych chronią przed przedwczesnym zużyciem pompę i wtryskiwacze. Dodatek do paliwa spełnia normę czystości L-10. Spełnia normę N-14 specyfikacji oleju napędowego jako dodatek do ochrony przed korozją z niską i wysoką zawartością siarki w paliwie.

Opis produktu:

  • Pomaga zwiększyć przebieg samochodu i zmniejszyć zużycie paliwa.
  • Czyści i smaruje wtryskiwacze, zapewnia ich optymalną wydajność.
  • Utrzymuje cały układ paliwowy w czystości i uwalnia go od gumy i depozytów.
  • Pomaga zachować zgodność emisji spalin z normami
  • Produkt występuje w opakowaniach: 12 oz. (12 uncji) tj. ok. 354 ml., 32 oz. (32 uncje) tj. ok. 945 ml.,
    1 galon (ok. 3,78 litra)., 5 galonów (ok. 18,9 litra).

Jak korzystać?

„Diesel Fuel Treatment” jest szybki i łatwy w użyciu.
Zastosowanie w samochodach osobowych i dostawczych: Dodaj pełną zawartość opakowania 12 oz. (12 uncji) do prawie pustego zbiornika paliwa, a następnie wypełnij cały zbiornik olejem napędowym. Cała zawartość preparatu przewidziana jest na: od 60 do 80 litrów oleju napędowego. Nie należy stosować pełnej zawartości butelki (12 oz.) z mniej niż 60 litrami oleju napędowego. W razie zatankowania mniejszej ilości paliwa wcześniej obliczyć proporcjonalnie zawartość preparatu.
Zastosowanie w samochodach ciężarowych o dużej ładowności, ciągnikach siodłowych, silnikach morskich i agregatach: Najlepszy efekt otrzymasz stosując następujące proporcje mieszając preparat z olejem napędowym: 1-2 uncje (ok. 30 ml. - 60 ml.) preparatu na ok. 38 litrów oleju napędowego. 12 uncji (ok. 354 ml.) preparatu na ok. 283 litry oleju napędowego.32 uncje (ok. 945 ml.) preparatu na ok. 756 litrów oleju napędowego.

Fast Fuel™ Diesel Injector Cleaner 12 oz (354 ml)

"Fast Fuel™ Diesel Injector Cleaner" to nowoczesny preparat stworzony do dokładnego czyszczenia końcówek wtryskiwaczy i zaworów dolotowych. Do usuwania wszelkich osadów i złogów węglowych, które powodują gorsze spalanie i większe zużycie paliwa. Systematyczne stosowanie preparatu przywraca prawidłowe rozpylanie paliwa, konieczne do optymalnego spalania mieszanki. Po zastosowaniu preparatu otrzymujemy niczym nie zakłócony strumień paliwa konieczny do prawidłowego działania silnika. Preparat jest kompatybilny ze wszystkimi gatunkami oleju napędowego.

Opis produktu:

  • Usuwa osady układu wtryskowego, czyści końcówki wtryskiwacza i zawory dolotowe.
  • Przywraca wtryskiwaczom pełen wzór rozpylenie paliwa, aby uzyskać szybkie włączenie silnika i oszczędność paliwa.
  • Pomaga zmaksymalizować skład mieszanki paliwowo-powietrznej, zapewniając optymalną siłę spalania
  • Produkt występuje w opakowaniu 12 oz. (12 uncji) tj. ok. 354 ml.

Jak korzystać?

"Fast Fuel™ Diesel Injector Cleaner" jest szybki i łatwy w użyciu. Wlać całą zawartość opakowania do prawie pustego zbiornika paliwa, a następnie wypełnić zbiornik olejem napędowym. Preparat w opakowaniu 12 oz. (354 ml). przeznaczony jest na 60-80 litrów oleju napędowego. W przypadku zatankowania mniejszej ilości oleju napędowego, zmniejsz dawkę preparatu proporcjonalnie. Zastosuj kiedy zauważysz spadek mocy silnika, że silnik pracuje nierównomiernie, spalanie jest powyżej normy, zatankowałeś paliwo o kiepskiej jakości lub zabrudzone.