Kategorie

Promocja!

Świece zapłonowe do LPG
PROMOCJA ŚWIEC DO GAZU TRWA DO KOŃCA MIESIĄCA

  ZAPRASZAMY NA ZAKUPY !

Pomoc

Jeśli potrzebujesz pomocy
w doborze części, zadzwoń
do nas a otrzymasz fachową
poradę: 601 13 13 13

Z2: Podstawowy zestaw do silników benzynowych (Olej, Skrzynia, Paliwo)

Producent: Prolong
Kod producenta: prolong2
Dostępność:
Zapytaj o dostępność
 (9 szt.)
szt.
Cena netto: 178,86 zł 288,00 zł220,00 zł

Zestaw nr 2:  Engine Treatment Booster + Transmission Treatment + Octane Power Boost

Kupując w zestawie oszczędzasz 62 zł!

Engine Treatment Booster 8 oz (236 ml)

„Engine Treatment” to flagowy produkt Firmy „GoldenWest” z U.S.A. dystrybutora produktów „Prolong”. Stosowanie go umożliwia uzyskanie WIECZYSTEJ GWARANCJI NA SILNIK*. Jedyny i niedościgniony produkt, który zabezpiecza skutecznie silniki przed przedwczesnym zużyciem, przywraca starym i wyeksploatowanym silnikom ich drugą młodość. Jego wyjątkowe działanie oparte jest na opatentowanej formule AFMT™ (Anti-Friction Metal Treatment), co możemy rozumieć jako „ochronę metalu w wyniku chemiczno-molekularnej obróbki”. Receptura i skład chemiczny preparatu są opatentowane, a niektóre dodatki zawarte w preparacie objęte są tajemnicą. Produkt skuteczny w działaniu we wszystkich silnikach – zasilanych benzyną, olejem napędowym i LPG. Można go zastosować w silnikach nowych, starych i mocno wyeksploatowanych. Preparat możemy zastosować w dowolnym momencie wlewając go do układu olejowego silnika. Najlepiej i najefektywniej jednak preparat zastosować w czasie wymiany oleju na nowy. Preparat po wlaniu do skrzyni korbowej i uruchomieniu silnika jest rozprowadzany po wszystkich metalowych częściach silnika. Działanie preparatu oparte jest na zasadzie przyciągania i łączenia się z powierzchniami metalowymi z którymi ma styczność. W efekcie związki chemiczne zawarte w preparacie „Prolong” posiadające ładunek dodatni, zaczynają przylegać i reagować z powierzchniami metalowymi silnika, które mają ładunek ujemny. W wyniku procesu łączenia na powierzchniach metalowych silnika powstają chemiczno molekularne wiązania, które powodują, że nasz preparat zawsze przylega do wszystkich metalowych części silnika. Ciągłe przyleganie oleju wraz z zawartym w nim preparatem „Prolong” do powierzchni metalowych silnika, zapewnia nam jego ochronę przed zużyciem. Zostaje praktycznie całkowicie wyeliminowany „suchy start” silnika – proces, który w największym stopniu niszczy silnik. Największe zniszczenia silnika następują podczas jego uruchamiania i w czasie jego pierwszych kilkunastu czy nawet kilkudziesięciu sekund pracy. W przypadku kiedy silnik chroniony jest tylko przez sam olej, to przez jakiś czas od uruchomienia pracuje on na sucho bez smarowania. Mija kilka chwil od uruchomienia silnika zanim olej z miski olejowej uzyska odpowiednie ciśnienie i dotrze do wszystkich części naszego silnika. Dochodzi wtedy do największego zużycia powierzchni trących w silnikach. Dzięki preparatowi „Prolong” silnik przy uruchamianiu już od samego początku jest chroniony. Ponadto dzięki „Prolong” zostaje ekstremalnie obniżone tarcie i temperatura pracy silnika – są to dwaj najwięksi wrogowie silnika. Ułatwia rozruch silnika w bardzo niskich i wysokich temperaturach oraz po długim postoju. Preparat wygładza i uzupełnia mikro uszkodzenia na powierzchniach metalowych trących o siebie elementów. Przywraca i wyrównuje kompresję w cylindrach. Wycisza pracę silnika. Chroni silnik w sytuacji krytycznej - przy nagłej utracie oleju lub płynu chłodzącego. Zastosowanie preparatu „Prolong” przekłada się na zmniejszenie zużycia paliwa i zwiększenie żywotności silnika. Zaleca się stosowanie preparatu „Prolong” przy każdej wymianie oleju na nowy. Nasz produkt nie zawiera żadnych cząstek stałych, takich jak: teflon PTFE, żywic, "molys", cynku, miedzi i grafitu.

Jak korzystać?

„Prolong Engine Treatment” i „Prolong Engine Treatment Booster” są preparatami szybkimi i łatwymi w obsłudze. Wystarczy wlać je bezpośrednio do skrzyni korbowej silnika. Przy pierwszym użyciu preparatu „Prolong” do silnika o pojemności oleju od 4 do 6 litrów, stosujemy preparat „Engine Treatment”. Preparat występuje w opakowaniu 12 oz. (12 uncji – ok. 354 ml.). Wlewamy całą zawartość opakowania 12 uncji „Engine Treatment” do silnika. Można to zrobić w dowolnym czasie eksploatacji samochodu, a najczęściej stosuje się przy wymianie oleju na nowy. Przy następnej wymianie oleju (zazwyczaj co 10.000 km. lub tak jak zaleca producent samochodu) można zastosować preparat „Engine Treatment Booster”. Preparat występuje w opakowani 8 oz. (8 uncji – ok. 236 ml.). Jest to dokładnie ten sam preparat, zapakowany w mniejsze opakowanie dla obniżenia kosztów zakupu. Zastosowanie mniejszej ilości preparatu na kolejne wlania spowodowana jest tym, że pewna ilość preparatu po pierwszym zastosowaniu, zawsze pozostaje na powierzchniach metalowych silnika i kolejne dawki preparatu mogą być zmniejszone. Zaleca się, aby „Booster” był stosowany przy każdej zmianie oleju na nowy (raz na sześć miesięcy albo co 10.000 km.). Stosowanie preparatów „Prolong” nie zwalnia Państwa z przestrzegania warunków obsługi samochodów określonych przez producentów samochodów.
W silnikach, w których pojemność układu olejowego jest większa od standardowego (samochody o dużej pojemności skokowej, samochody ciężarowe, autobusy, maszyny budowlane, agregaty itp.) stosujemy preparat „Prolong” w ilości 5-10% całej pojemności układu olejowego.

Dostępne opakowania:

  • 8 uncji – 236 ml. (pod nazwą „Engine Treatment Booster”).
  • 12 uncji – 354 ml. (pod nazwą “Engine Treatmant”).
  • 32 uncje – 945 ml. (pod nazwą “Engine Treatmant”).
  • 1 galon – 3,78 l. (pod nazwą “Engine Treatmant”).
  • 5 galonów – 18,9 l. (pod nazwą “Engine Treatmant”).

*Opcja wieczystej gwarancji na silnik dostępna jest tylko w U.S.A.

Automatic & Manual Transmission Treatment 8 oz (236 ml)

„Prolong Transmission Treatment” to środek oparty na unikalnej i opatentowanej formule „Prolong” AFMT™ (Anti-Friction Metal Treatment). Zaawansowana technologia w „uzdrawianiu” powierzchni metalowych zarówno standardowych (ręcznych) i automatycznych skrzyń biegów. „Prolong” jako dodatek do płynu transmisyjnego lub oleju przekładniowego krążąc w skrzyni biegów, wchodzi w interakcje ze wszystkimi powierzchniami metalowymi skrzyni biegów. Na powierzchni metalu powstają chemiczno molekularne wiązania, które tworzą warstwę ochronną. Powstała warstwa ochronna zmniejsza potencjalnie szkodliwe tarcie i wytwarzane w czasie pracy skrzyni biegów ciepło oraz uzupełnia mikro uszkodzenia w powierzchniach metalowych części skrzyni biegów. „Prolong Transmission Treatment” jest szczególnie skuteczny w ekstremalnych warunkach pracy skrzyni biegów, przy maksymalnym ciśnieniu i wysokiej temperaturze. „Prolong” zapewnia znaczącą ochronę przed jedną z najbardziej kosztownych napraw samochodowych jaką jest naprawa skrzyni biegów (a zwłaszcza automatycznej skrzyni biegów). Zastosowanie produktu w skrzyniach biegów zapewnia zwiększoną ochronę wszystkich metalowych jej części przed nadmiernym zużyciem. Zwiększa kilkakrotnie przebieg skrzyni biegów w stosunku do założeń producenta pojazdu, a w wielu przypadkach eliminuje całkowicie konieczność wykonania jej naprawy. Wycisza pracę skrzyni biegów. Wspiera płynność zmiany biegów. Pomaga przywrócić prawidłowe reakcje w automatycznych skrzyniach biegów, zwłaszcza w momentach krytycznych, kiedy nagle musimy szybko przyspieszyć (redukcja biegów i użycie „kick-down”).

Opis produktu:

  • Zawiera unikalną, zaawansowaną i opatentowaną formułę AFMT™.
  • Zmniejsza tarcie i ekstremalne temperatury wewnętrzne panujące w skrzyni biegów.
  • Promuje łagodniejsze, gładsze, bardziej elastyczne zmiany biegów.
  • Wycisza pracę skrzyni biegów.
  • Zabezpiecza metalowe części skrzyni biegów przed przyśpieszonym zużyciem.
  • Kompatybilny z powszechnie używanymi płynami transmisyjnymi i olejami przekładniowymi.
  • „Prolong Automatic & Manual Transmission Treatment” występuje w opakowaniach: 8 oz. (uncji) tj. ok. 236 ml, 1 galon amerykański tj. ok. 3,78 litra, 5 galonów amerykańskich tj. ok. 18,9 litra, 55 galonów amerykańskich tj. ok. 208 litrów.

Jak korzystać?

„Prolong Automatic & Manual Transmission Treatment” najczęściej jest stosowany w opakowaniu 8 oz. (8 uncji – 236 ml.). Może być dodawany w czasie lub między wymianami płynów (olejów przekładniowych). Pozostaje aktywny do czasu kiedy płyn (olej przekładniowy) jest usuwany ze skrzyni biegów i zastąpiony nowym. Najlepiej stosować „Prolong” przy wymianie płynów transmisyjnych (olejów przekładniowych) na nowe – efekt działania jest wtedy najdłuższy. W czasie dolewania „Prolong” do standardowej (ręcznej) skrzyni biegów w której jest już prawidłowa ilość płynu (oleju przekładniowego) należy z układu najpierw usunąć tę samą ilość płynu (oleju przekładniowego) jaką ilość „Prolong” chcemy dodać. Przykład: chcąc użyć 8 uncji – 236 ml. preparatu „Prolong” musimy najpierw z układu skrzyni biegów usunąć 8 uncji - 236 ml. płynu (oleju przekładniowego). Zazwyczaj do manualnych skrzyń biegów stosuję się jedną butelkę preparatu „Prolong” o pojemności 8 uncji. Do automatycznych skrzyń biegów z reguły stosujemy 1-2 butelki preparatu „Prolong” (1 butelka profilaktycznie – z reguły przy pierwszej wymianie oleju, przy przebiegu samochodu w granicach 40.000-60.000 km, 2 butelki przy stwierdzeniu już wadliwego działania skrzyni biegów - „szarpania” i „zrywania” biegów. Należy pamiętać, aby nie przepełniać układu pojemnościowego skrzyni biegów. Łączna pojemność zastosowanego preparatu „Prolong” i płynów transmisyjnych (olejów przekładniowych) nie może być większa niż podaje to producent pojazdu. Zaleca się aby stosować „Prolong” przy każdej wymianie płynu transmisyjnego (oleju przekładniowego).
Stosowanie preparatów „Prolong” nie zwalnia Państwa z przestrzegania warunków obsługi samochodów określonych przez producentów samochodów. Preparaty „Prolong” można stosować w nowych samochodach (profilaktycznie, aby wydłużyć żywotność skrzyni biegów) jak i w samochodach w których skrzynie biegów wykazują już ślady zużycia eksploatacyjnego.

Fast Fuel™ Octane Power Boost 12 oz (354 ml)

Prolong „Octane Power Boost” to nowoczesny preparat stosowany jako dodatek do benzyny. Stosowany może być w ciężkich warunkach pracy silnika (holowanie przyczepy campingowej lub łodzi, jazda w trudnym terenie górzystym, jazda po bezdrożach). Aby nie przeciążać silnika otrzymujemy alternatywę – albo zakupić paliwo o zwiększonej liczbie oktanowej, albo zastosować preparat „Octane Power Boost”. Preparat wspomaga równomierną pracę silnika, pomaga przywrócić utracone KM, pomaga utrzymać równomierną pracę silnika bez wahań i „pingowania”. Stosowanie preparatu nie szkodzi czujnikom tlenu i katalizatorom. Konsekwentne stosowanie preparatu przyczyni się do poprawy ogólnej wydajności silnika. Preparat “Fast Fuel™ Octane Power Boost” zawiera: Methylcyclopentadienyl Manganese Tricarbonyl (MMT).

Opis produktu:

  • Pomaga przywrócić utracone KM i optymalny przebieg na zużytym paliwie.
  • Ogranicza stukowe spalanie paliwa, pingi i wahania pracy silnika.
  • Preparat nie szkodzi czujnikom tlenu i katalizatorom.
  • Powoduje legalny wzrost liczby oktanowej.
  • Produkt występuje w opakowaniu 12 oz. (12 uncji) tj. ok. 354 ml.


Jak korzystać?

"Fast Fuel™ Octane Power Boost" jest szybki i łatwy w użyciu. Dodaj pełną zawartość opakowania do prawie pustego zbiornik paliwa, a następnie wypełnij cały zbiornik benzyną. Cała zawartość preparatu przewidziana jest na od 60 do 80 litrów benzyny. Nie należy stosować pełnej zawartości butelki z mniej niż 60 litrami benzyny. Wcześniej obliczyć proporcjonalnie zawartość preparatu, w przypadku zatankowania mniejszej ilości paliwa do zbiornika.