Kategorie

Promocja!

Świece zapłonowe do LPG
PROMOCJA ŚWIEC DO GAZU TRWA DO KOŃCA MIESIĄCA

  ZAPRASZAMY NA ZAKUPY !

Pomoc

Jeśli potrzebujesz pomocy
w doborze części, zadzwoń
do nas a otrzymasz fachową
poradę: 601 13 13 13

FAQ

Najczęściej zadawane pytania. Przeczytaj zanim napiszesz.
Polecamy także lekturę naszego Centrum Pomocy.
Nasz nr telefonu: 42-212 19 17

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, napisz to w "Uwagach do zamówienia".

Jak mogę zapłacić za towar?
Przelewem lub przy odbiorze. Czytaj więcej.

Jakie są koszta wysyłki?
Znajdziesz je na stronie Centrum Pomocy.

Na jaki numer konta wpłacić pieniądze przy opcji przelew?
Nazwa Firmy: P.H. STAŃCZYK
adres: ul. Plac Wolności 24/1, Zduńska Wola 98-220
tytuł przelewu: Wpłata za zamówienie nr ...
BANK ŚLĄSKI nr konta bankowego:
63 1050 1461 1000 0023 0690 3911

Ile będę czekać na dostawę?
Czas oczekiwania na dostarczenie przesyłki zależy od dostawcy i wybranej formy płatności.
1. Płatność przy odbiorze - Towar wysyłamy najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia.
2. Przedpłata - Towar wysyłamy w dniu wpłynięcia należności na nasze konto.

Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Chcę złożyć reklamację. Jak mogę zwrócić towar?
Informacje odnośnie Reklamacji i zwrotów znajdziesz tutaj.

Czy udzielacie rabatów?
Tylko przy zamówieniach hurtowych.

Po co mam się rejestrować w waszym sklepie?
Dzięki rejestracji nie musisz wypełniać za każdym razem formularza zamówienia. System zrobi to za Ciebie.

Gdzie mogę się zarejestrować?
Przy składaniu zamówienia bądź pod tym linkiem.

Czym są oferty tygodnia?
Oferty tygodnia są wysyłane w poniedziałek bądź wtorek wszystkim klientom, którzy zapisali się do naszego newslettera.

Jak zapisać się na newsletter?
Zarejestruj się na naszym forum bądź skorzystaj z linku.

Czy towar jest dostępny?
Jeżeli stan magazynowy produktu wynosi 0 skorzystaj z linku "Zapytaj o dostępność" umieszczonego po prawej stronie. Towary których stan magzynowy wynosi powyżej zera są na jednym z naszych magazynów.
Czy dana część będzie pasować do mojego auta?
W opisie każdego produktu jest podane zastosowanie. Przeczytaj opis UWAŻNIE. W razie problemów zadzwoń do nas.

Czy przewody zapłonowe będą pasowały do mojego samochodu?
W opisie każdej wiązki przewodów jest wypisane jej zastosowanie, schemat wraz z długościami oraz zdjęcie. W razie problemów wyjmij przewody ze swojego auta i porównaj ze zdjęciem oraz zmierz przewody i porównaj długości!

Nie mogę znaleźć części pasującej do mojego auta.
Nie wszystkie z produktów które mamy na magazynach są wystawione. Zadzwoń do nas a postaramy się sprowadzić dla Ciebie odpowiednią część.

Czy przy odbiorze osobistym akumulatora muszę zdawać stary akumulator?

Tak.

Czy akumulatory samochodowe są bezobsługowe?
Tak.

Czym jest jest magiczne oczko?
Jest to wbudowany w jedną z cel aerometr wskazujący stan elektrolitu. Umożliwia to użytkownikowi łatwą kontrolę stanu naładowania akumulatora bez potrzeby korzystania ze specjalistycznych urządzeń.
    • Zielone – bateria naładowana
    • Czarne – baterię należy podładować
    • Białe – baterię należy wymienić

Czy akumulatory motocyklowe mają dołączony elektrolit?
Tak, w przypadku MOTOPOWERa i POWEROADa.

Cena poda przy amortyzatorach/sprężynach jest ceną za komplet czy za sztukę?
Za sztukę.

Czy zamawiając jeden amortyzator/sprężynę otrzymam gwarancję?
Nie.

Czy zamawiając dwie sztuki amortyzatorów/sprężyn płacę podwójnie za przesyłkę?
Nie. Koszty wysyłki są przeliczane automatycznie pod względem wagi. Zawsze możesz porównać koszty z naszym cennikiem.

Jakiego koloru są wasze amortyzatory/sprężyny?
Kolor jest indywidualną kwestią producenta, nie ma jednego standardu.

Czy sprężyny są wzmacniane?
Tak, wszystkie wystawione sprężyny firmy JAMEX są wzmacniane.