Kategorie

Promocja!

Świece zapłonowe do LPG
PROMOCJA ŚWIEC DO GAZU TRWA DO KOŃCA MIESIĄCA

  ZAPRASZAMY NA ZAKUPY !

Pomoc

Jeśli potrzebujesz pomocy
w doborze części, zadzwoń
do nas a otrzymasz fachową
poradę: 601 13 13 13

Centrum pomocy: Reklamacje i zwroty

Każde zamówienie jest sprawdzane z katalogami firmowymi producentów lub w komputerowych programach eksperckich pozwalających wykluczyć pomyłki zamówienia - dlatego bardzo ważne jest podanie przy zamówieniu modelu samochodu i wszelkich danych mogących mieć wpływ na daną część.

W przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.

Zgodnie z art.10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny istnieje w terminie 10 dni możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru.

a) Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony; dotyczy to również oryginalnego opakowania.
b) należy pobrać formularz, wypełnić go i załączyć do przesyłki.
c) zwracany towar należy bezpiecznie zapakować i wysłać pod adres nadawcy oraz skontaktować się z nami telefonicznie.

Procedura wymiany/zwrotu towaru polega na przesłaniu go łącznie z dokumentami. Koszt zwrotu (transportu) przesyłki ponosi klient.

Podstawą reklamacji jest kserokopia faktury zakupu oraz, w niektórych przypadkach karta gwarancyjna dołączona do produktu.

Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy kontaktować się telefonicznie.

Zwrot należności otrzymasz przelewem na konto bankowe.
Przesyłki zwrotne wysłane za pobraniem nie będą odbierane.